Wojciech Zasadni
ur. 1971, Łąck
Rzeźbiarz, twórca instalacji i prac wideo, performer. Absolwent rzeźby na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Tematem jego prac jest powszechny konsumpcjonizm, który artysta przedstawia w ironiczny, a nawet złośliwy sposób. Jest także aktorem teatru Academia, łączącego plastykę z ruchem scenicznym i muzyką. Mieszka i pracuje w Warszawie.
Businessman
FSP ING 0043
Seria płaskorzeźb Wojciecha Zasadniego przedstawia propozycje okładek wydawanych w Polsce tygodników i miesięczników, jak „Businessman”, „Sukces”, „Wróżka” i „Wysokie Obcasy”. W pracach tych w dość ironiczny, a nawet złośliwy sposób Zasadni porusza temat wizerunków kobiet i mężczyzn we współczesnych mediach, przywołując ikony kultury popularnej – Barbie, która idzie do raju czy odpoczywającego w nadmorskiej miejscowości celebrytę przypominającego gwiazdę polskiego kina.
Sukces
FSP ING 0044
Seria płaskorzeźb Wojciecha Zasadniego przedstawia propozycje okładek wydawanych w Polsce tygodników i miesięczników, jak „Businessman”, „Sukces”, „Wróżka” i „Wysokie Obcasy”. W pracach tych w dość ironiczny, a nawet złośliwy sposób Zasadni porusza temat wizerunków kobiet i mężczyzn we współczesnych mediach, przywołując ikony kultury popularnej – Barbie, która idzie do raju czy odpoczywającego w nadmorskiej miejscowości celebrytę przypominającego gwiazdę polskiego kina.
Wróżka
FSP ING 0045
Seria płaskorzeźb Wojciecha Zasadniego przedstawia propozycje okładek wydawanych w Polsce tygodników i miesięczników, jak „Businessman”, „Sukces”, „Wróżka” i „Wysokie Obcasy”. W pracach tych w dość ironiczny, a nawet złośliwy sposób Zasadni porusza temat wizerunków kobiet i mężczyzn we współczesnych mediach, przywołując ikony kultury popularnej – Barbie, która idzie do raju czy odpoczywającego w nadmorskiej miejscowości celebrytę przypominającego gwiazdę polskiego kina.
Wysokie obcasy
FSP ING 0046
Seria płaskorzeźb Wojciecha Zasadniego przedstawia propozycje okładek wydawanych w Polsce tygodników i miesięczników, jak „Businessman”, „Sukces”, „Wróżka” i „Wysokie Obcasy”. W pracach tych w dość ironiczny, a nawet złośliwy sposób Zasadni porusza temat wizerunków kobiet i mężczyzn we współczesnych mediach, przywołując ikony kultury popularnej – Barbie, która idzie do raju czy odpoczywającego w nadmorskiej miejscowości celebrytę przypominającego gwiazdę polskiego kina.