Wojciech Zasadni

ur. 1971, Łąck

Rzeźbiarz, twórca instalacji i prac wideo, performer. Absolwent rzeźby na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Tematem jego prac jest powszechny konsumpcjonizm, który artysta przedstawia w ironiczny, a nawet złośliwy sposób. Jest także aktorem teatru Academia, łączącego plastykę z ruchem scenicznym i muzyką. Mieszka i pracuje w Warszawie.

Businessman

1999, drewno, papier, folia, werniks, farba, 30 × 21 × 1,5 cm

Seria płaskorzeźb Wojciecha Zasadniego przedstawia propozycje okładek wydawanych w Polsce tygodników i miesięczników, jak „Businessman”, „Sukces”, „Wróżka” i „Wysokie Obcasy”. W pracach tych w dość ironiczny, a nawet złośliwy sposób Zasadni porusza temat wizerunków kobiet i mężczyzn we współczesnych mediach, przywołując ikony kultury popularnej – Barbie, która idzie do raju czy odpoczywającego w nadmorskiej miejscowości celebrytę przypominającego gwiazdę polskiego kina.

Sukces

1999, drewno, papier, folia, werniks, farba, 29 × 20,5 × 1 cm

Seria płaskorzeźb Wojciecha Zasadniego przedstawia propozycje okładek wydawanych w Polsce tygodników i miesięczników, jak „Businessman”, „Sukces”, „Wróżka” i „Wysokie Obcasy”. W pracach tych w dość ironiczny, a nawet złośliwy sposób Zasadni porusza temat wizerunków kobiet i mężczyzn we współczesnych mediach, przywołując ikony kultury popularnej – Barbie, która idzie do raju czy odpoczywającego w nadmorskiej miejscowości celebrytę przypominającego gwiazdę polskiego kina.

Wróżka

2000, drewno, papier, folia, werniks, farba, 29,5 × 22,5 × 2 cm

Seria płaskorzeźb Wojciecha Zasadniego przedstawia propozycje okładek wydawanych w Polsce tygodników i miesięczników, jak „Businessman”, „Sukces”, „Wróżka” i „Wysokie Obcasy”. W pracach tych w dość ironiczny, a nawet złośliwy sposób Zasadni porusza temat wizerunków kobiet i mężczyzn we współczesnych mediach, przywołując ikony kultury popularnej – Barbie, która idzie do raju czy odpoczywającego w nadmorskiej miejscowości celebrytę przypominającego gwiazdę polskiego kina.

Wysokie obcasy

2000, drewno, papier, farba, folia, werniks, 29 × 23,5 × 3 cm

Seria płaskorzeźb Wojciecha Zasadniego przedstawia propozycje okładek wydawanych w Polsce tygodników i miesięczników, jak „Businessman”, „Sukces”, „Wróżka” i „Wysokie Obcasy”. W pracach tych w dość ironiczny, a nawet złośliwy sposób Zasadni porusza temat wizerunków kobiet i mężczyzn we współczesnych mediach, przywołując ikony kultury popularnej – Barbie, która idzie do raju czy odpoczywającego w nadmorskiej miejscowości celebrytę przypominającego gwiazdę polskiego kina.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką prywatności. Jeśli nie wyrażasz zgody, prosimy o wyłącznie cookies w przeglądarce. Więcej →

Zmiany w Polityce Prywatności


Zgodnie z wymogami prawnymi nałożonymi przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w niniejszym Serwisie obowiązuje nowa Polityka prywatności, w której znajdują się wszystkie informacje dotyczące zbierania, przetwarzania i ochrony danych osobowych użytkowników tego Serwisu.

Przypominamy ponadto, że dla prawidłowego działania serwisu używamy informacji zapisanych w plikach cookies. W ustawieniach przeglądarki internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies w niniejszym Serwisie, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie Serwisu.

Polityka prywatności